Registrer deg som kunde hos Jarlsberg Yrkesklær
Netthandel
Vi ønsker og yte maksimal service ovenfor våre kunder.
Netthandelen er laget med kunden i fokus, og vi har derfor gjort bestillings prosessen så enkel som mulig. Faktura detaljene fyller du kun inn ved registrering, og dersom faktura adresse og leveringsadresse avviker, så skriver du bare dette som ett notat på første ordre.
Ved registrering av din bruker, vil du få tilgang til prislistene våre i nettbutikken.
Så fort din konto er godkjent, kan du umiddelbart bestille de produktene du ønsker.
* For øyeblikket sender vi kun faktura via e-post, eller EHF.
Vi profilerer alt fra topp til tå. Vi bruker heat-transfer metoden, og trykker daglig opp klær til både firmaer, klubber og til de som trenger profilering ved events.
For best mulig resultat, vil vi gjerne ha logoen tilsendt i vektorformat, eventuelt en høyoppløselig digital bildefil.
Når du har lagt varer i handlevognen, og er klar til å bestille – så kan du legge ved ekstra informasjon som ett notat på orderen. Hvis dette er en fast løsning, at fakturaadresse er «X» mens levering er «Y», så legger vi dette inn for deg. Du kan også gjøre dette selv, ved og gå inn på «Min Side» og endre Billing / Shipping address.
Ja, for øyeblikket har vi ikke lagt inn lagerstatus på nettsiden – men uavhengig av om vi har varene inne på lager eller ikke, så vil du ikke bli fakturert før varen er sendt fra oss. Du vil også få en ordrebekreftelse etter bestilling, hvor det står en estimert ankomst.